Projekt internetového marketingu pro firmu Imperator, s. r. o. se zaměřením na sociální sítě – Ing. Zuzana ŠÚSTKOVÁ
Ing. Zuzana ŠÚSTKOVÁ
Diplomová práce
Projekt internetového marketingu pro firmu Imperator, s. r. o. se zaměřením na sociální sítě
Project of internet marketing for a company Imperator, Ltd. with a focus on the social networks
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt internetového marketingu pro firmu Imperator, s. r. o., který bude uskutečňován v sociálních sítích. Úvodní část práce, teoretická, je zaměřena na vysvětlení pojmů týkajících se Internetu, služeb Internetu, ale zejména na objasnění pojmu sociální média a sociální sítě. Druhá část práce prezentuje výsledky marketingového průzkumu povědomí o sociálních sítích …víceAbstract:
The aim of this thesis is to create a project of internet marketing for a company Imperator, Ltd., which will be implemented in social networks. Introductory part, theoretical, focuses on explanation of terms relating to the Internet, Internet services, but in particular to clarify the concept of social media and social networks. The second part presents the results of marketing research of knowledge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
14927
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠÚSTKOVÁ, Zuzana. \textit{Projekt internetového marketingu pro firmu Imperator, s. r. o. se zaměřením na sociální sítě}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/izt6w3/.
Jak správně citovat práci
ŠÚSTKOVÁ, Zuzana. Projekt internetového marketingu pro firmu Imperator, s. r. o. se zaměřením na sociální sítě. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Internetový marketing a komunikace hudebních interpretů
Radek Slaný -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova