Business Economics Environment in Germany - The Opportunities for Works Expo Ltd \nl{} (Podnikatelsko-ekonomomické prostředí v Německu - Příležitosti pro Works Expo Ltd) – Luděk BAŘINA
Luděk BAŘINA
Bakalářská práce
Business Economics Environment in Germany - The Opportunities for Works Expo Ltd \nl{} (Podnikatelsko-ekonomomické prostředí v Německu - Příležitosti pro Works Expo Ltd)
Business Economics Environment in Germany - The Opportunities for Works Expo Ltd
Abstract:
The purpose or this dissertation is to analyse business economics environment in Germany, its principles, trends, state as describe in theoretical part. Based on these facts consider its advantages and disadvantages and on these facts recognize opportunities and threats for Works Expo Ltd regarding possible entrance to German market. Next step is to suggest steps for entering German market and evaluate …víceAbstract:
Cílem teto práce je analyzovat obchodně-ekonomické prostředí v Německu, jeho principy, trendy a stav, jak popsáno v teoretické části. Na základě těchto informací zvážit výhody a nevýhody a zkusit identifikovat příležitosti a hrozby pro Works Expo v souvislosti s potencionálním vstupem na německý trh. Dalším krokem je pokusit se navrhnout možný postup při pronikání na německý trh a zhodnotit pravděpodobnost …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2007
Identifikátor:
6960
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAŘINA, Luděk. \textit{Business Economics Environment in Germany - The Opportunities for Works Expo Ltd $\backslash$nl$\{\}$ (Podnikatelsko-ekonomomické prostředí v Německu - Příležitosti pro Works Expo Ltd)}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/izvw6i/.
Jak správně citovat práci
BAŘINA, Luděk. Business Economics Environment in Germany - The Opportunities for Works Expo Ltd \nl{} (Podnikatelsko-ekonomomické prostředí v Německu - Příležitosti pro Works Expo Ltd). Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 24. 04. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum jako opora strategického řízení kulturních institucí
Šárka Kolejková -
Marketingový výzkum publika kulturních produkcí v Brně a regionu. Identifikace a charakteristika publika staré hudby a jeho potenciálu v oblasti multiplikačních efektů kultury
Daniela Peclová -
Marketingový výzkum pro potřeby marketingové komunikace
Pavlína Horčičková -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový výzkum nejvhodnějších kupních kanálů v truhlářské činnosti
Antonín Zaoral -
Marketingový průzkum zákazníků společnosti T-Mobile
Květa Čermák -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Adéla Koudelková