Marketingová analýza trhu potápěčských škol v Hradci Králové a Pardubicích – Miroslav SHRBENÝ
Miroslav SHRBENÝ
Diplomová práce
Marketingová analýza trhu potápěčských škol v Hradci Králové a Pardubicích
Marketing Analysis of Scuba Diving Centres in Hradec Králové and Pardubice
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového trhu volného času, konkrétně aktivitami spojenými s potápěním a cestováním v Hradci Králové a Pardubicích. Úvod do problematiky byl zpracován pomocí rešerše literárních zdrojů vztažených k danému tématu. Následně byla blíže specifikována potápěčská škola Pisces diving world a pomocí benchmarků marketingového mixu s ní byly porovnány potápěčské školy …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of the potential of leisure time, specifically for activities connected with diving and travel in the Hradec Králové and the Pardubice. The introduction defines basics terms and was prepared using a search of literary sources related to the topic. Subsequently, the Pisces diving world was characterized. Then was compared by banchmarks with other diving schools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SHRBENÝ, Miroslav. Marketingová analýza trhu potápěčských škol v Hradci Králové a Pardubicích. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Dobrodružný cestovní ruch
Magdaléna HAMPLOVÁ -
Zážitkový cestovní ruch ve Středočeském kraji
Karolína Poláčková -
Dobrodružný cestovní ruch jako specifická forma turismu
Blanka Neumanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Adam Krutský -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Jiří Šnajdr
Název
Vložil
Vloženo
Práva