Loutka jako možný prostředek rozvoje prosociálního chování dětí předškolního věku – Eva STARÁ
Eva STARÁ
Bakalářská práce
Loutka jako možný prostředek rozvoje prosociálního chování dětí předškolního věku
"Puppet as a useful resource to help develop the child´ s social and emotional behaviors in preschool education."
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá, využitím loutky jako možného prostředku rozvoje prosociálního chování dětí předškolního věku. Teoretická část práce vymezuje důležité, základní pojmy: loutka, loutkové divadlo. Zabývá se vývojem loutkového divadla v mateřských školách a druhy loutek. Je zde zmíněno současné předškolní vzdělávání, všeobecný vhled do problematiky prosociálního chování, loutka a loutkové divadlo …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals, using puppets as a possible resource development pro-social behavior of children. The theoretical part of the work, the terms: a puppet, a puppet theater. The development puppet theatre in nursery schools and types of puppets. There is mentioned the pre-school education, general insight into the behavior of pro-social puppet and puppet theater in the structure of education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alena Berčíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STARÁ, Eva. Loutka jako možný prostředek rozvoje prosociálního chování dětí předškolního věku. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Osobnost učitele v mateřské škole
Gabriela SMUDOVÁ -
Osobnost učitelky mateřské školy, její současná role a kompetence pohledem pedagogů.
Petra KUČEROVÁ -
Učitel mateřské školy jako významný mluvní vzor
Petra KLADIVOVÁ -
Osobnost muže - učitele v MŠ
Lenka Šestáková -
Osobnost učitele v MŠ
Pavlína PENCOVÁ -
Formování osobnosti učitele mateřské školy
Barbora VOTIPKOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Empatie a prosociální chování u dětí staršího školního věku
Lucie Brázdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva