Problematika spolupráce mezi učitelem a žákem ve výuce na 1. stupni základní školy – Ing. Markéta UHROVÁ
Ing. Markéta UHROVÁ
Diplomová práce
Problematika spolupráce mezi učitelem a žákem ve výuce na 1. stupni základní školy
The specifics of the in-class cooperation between a teacher and primary school pupils
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem spolupráce učitele a žáků ve výuce. V teoretické části vymezuje charakteristiky učitele a žáka, přibližuje jejich vzájemnou interakci, specifika školní třídy, třídní klima a kvalitu školního života žáků. K lepší orientaci v problematice jsou nastíněna pojetí různých autorů při vymezení pojmu nespolupracujícího chování žáků, pozornost je věnována i jeho příčinám a klasifikaci …víceAbstract:
This thesis deals with a mutual cooperation between a teacher and their pupils. The theoretical part defines characteristics of both teachers and pupils. It focuses on their mutual interaction, classroom specifics and atmosphere as well as the overall quality of pupils' school life. It further outlines different views of the term 'non-cooperative pupil behaviour', provides different classification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2021
- Vedoucí: Mgr. MgA. Žaneta Šimlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
UHROVÁ, Markéta. Problematika spolupráce mezi učitelem a žákem ve výuce na 1. stupni základní školy. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Nespolupracující chování žáků na 1. stupni ZŠ
Daniela BRANTALOVÁ -
Vztah učitelů a světských kněží od 2. pol. 19. století do 1. pol. 20. století na území školního okresu Polička
Kamila Švejcarová -
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
Tereza Bendová -
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Průvodce dostupnosti elektronických knih prostřednictvím knihoven pro uživatelskou skupinu učitelů a žáků předmětu český jazyk a literatura
Veronika Maniecká -
Významné vědecké výzkumy a objevy 20. a 21. století a jejich začlenění v učivu a výuce přírodopisu
Karolina VALHODOVÁ -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ