PSYCHOLOGICKÝ VLIV REKLAMY – Natálie Kadlečková, DiS.
Natálie Kadlečková, DiS.
Bakalářská práce
PSYCHOLOGICKÝ VLIV REKLAMY
PSYCHOLOGICAL INFLUENCE OF ADVERTISING
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na psychologický vliv reklamy na nákupní chování společnosti. Cílem práce je vyhodnotit, jak moc se daří prodejcům působit na psychiku spotřebitelů, jaké ovlivňující techniky si zákazník uvědomuje a jakých si nevšimne. V teoretické části jsou popsané základní informace o reklamě, jako je definice, vznik reklamy, druhy reklamy, jazyk či cílové skupiny. Také jsou zde definované …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the psychological influence of advertising on the shopping behavior of society. The aim of this work is to evaluate how much retailers manage to influence the psyche of consumers, what influencing techniques the customer is aware of and which ones he will not notice. The theoretical part describes the basic information about advertising, such as definition, origin of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Michaela Vaculíková, Ph.D.
- Oponent: Petra Průšová, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Psychologický vliv reklamy na nákupní rozhodování zákazníka
Alexandra Blajerová -
Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích
Josef Andres -
Vliv barev a jeho využití v marketingu
Zuzana Kroužková -
Vliv psychologických aspektů reklamy na spotřebitele
Martin Špicl -
The influence of psychological and ethical aspects of advertising on human psyche
Jana Kaliánková -
Persuasion in Werbetexten von ŠKODA AUTO. Schwerpunktthema: Elektromobilität.
Simonetta Šmídová -
Persvaze a její prostředky v současné marketingové komunikaci
Lucie Hampejsová -
Prostředky persvaze v současném politickém diskurzu
Kristýna Březovská
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses j0wuy1 j0wuy1/2
25. 4. 2021