Mgr. Alena POSPÍŠILOVÁ

Diplomová práce

Obchodní a komunikační dovednosti jako konkurenční výhoda

Business and communication skills as a competitive advantage
Anotace:
DP analyzuje a následně vyhodnocuje způsoby a možnosti odlišení konkurenceschopnosti různých subjektů působících v jedné průmyslové oblasti, konkrétně ve sféře výrobců plastových oken. Teoretická část diplomové práce je věnována diferencovaným formám konkurence a ústí ve vyčlenění specifické formy měření konkurenceschopnosti podniku, formou tzv. mystery shoppingu. Analytická část se zabývá důkladným …více
Abstract:
DW analyze and subsequently evaluate manners and possibilities of differentiation competitive strength disparate subjects - applied in one{\crq}s industrial area (in sphere of plastic windows producers). Theoretic part is dedicated to different forms of competing business and orifice to detachment specific forms of admeasurements competitive advantage, uses so-called mystery shopping. Analytic part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2006
Zveřejnit od: 8. 5. 2016
Identifikátor: 2729

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POSPÍŠILOVÁ, Alena. Obchodní a komunikační dovednosti jako konkurenční výhoda. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 05. 2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 8. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace