Obchodní a komunikační dovednosti jako konkurenční výhoda – Mgr. Alena POSPÍŠILOVÁ
Mgr. Alena POSPÍŠILOVÁ
Diplomová práce
Obchodní a komunikační dovednosti jako konkurenční výhoda
Business and communication skills as a competitive advantage
Anotace:
DP analyzuje a následně vyhodnocuje způsoby a možnosti odlišení konkurenceschopnosti různých subjektů působících v jedné průmyslové oblasti, konkrétně ve sféře výrobců plastových oken. Teoretická část diplomové práce je věnována diferencovaným formám konkurence a ústí ve vyčlenění specifické formy měření konkurenceschopnosti podniku, formou tzv. mystery shoppingu. Analytická část se zabývá důkladným …víceAbstract:
DW analyze and subsequently evaluate manners and possibilities of differentiation competitive strength disparate subjects - applied in one{\crq}s industrial area (in sphere of plastic windows producers). Theoretic part is dedicated to different forms of competing business and orifice to detachment specific forms of admeasurements competitive advantage, uses so-called mystery shopping. Analytic part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2006
Zveřejnit od: 8. 5. 2016
Identifikátor:
2729
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POSPÍŠILOVÁ, Alena. Obchodní a komunikační dovednosti jako konkurenční výhoda. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 05. 2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Kateřina Bayerlová -
Mystery shopping jako nástroj analýzy konkurence
Veronika Kraifová -
Mystery shopping
Jan Novák -
Projekt zlepšení konkurenčního postavení hypermarketu Tesco pomocí metody mystery shopping
Radka LISÁ -
Využití mystery shoppingu ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ZELENKA
Petra KOSTKOVÁ -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Klára Manová