Sociálně pedagogická práce ve školní družině – Andrea Láníčková
Andrea Láníčková
Bakalářská práce
Sociálně pedagogická práce ve školní družině
Socially pedagogical work in the after - school club
Anotace:
Cílem bakalářské práce je charakterizovat obsah činností ve školní družině z pohledu sociální pedagogiky se zaměřením na kázeň a výchovné problémy. Náplní první kapitoly teoretické části je historie a současnost školní družiny, její cíle, poslání a organizace. Další pojednává o charakteristice vývoje dítěte raného školního věku v souvislosti se sociálním chováním, formách poruch chování a jejich nápravě …víceAbstract:
The aim of this bachelor´s thesis is to characterize contents of activities that are being realized in after-school centres in terms of social pedagogy with a focus on discipline and educational problems. The first chapter of the theoretical part describes the history and present of after-school centres, its objectives, function and organization. The next chapter deals with the early child development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Láníčková, Andrea. Sociálně pedagogická práce ve školní družině. Brno, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Činnosti vychovatele ve školní družině s dětmi s ADHD
Pavlína Zvoníková -
Alternativní činnosti ve školní družině
Denisa PALINKOVÁ -
Celoroční hra jako součást výchovně vzdělávací činnosti ve školní družině
Natálie Hanušová -
Vybrané hudební činnosti využitelné ve školní družině
Aneta KŘÍŽOVÁ -
Výrobky z neobvyklých materiálů jako náměty na činnosti žáků ve školní dílně
Nikola HUBÁČKOVÁ -
Činnosti ve školní družině na základní škole s rozšířenou výukou jazyků v Brně
Martina Hrubanová -
HODNOCENÍ CHOVANI ZAKU S PORUCHAMI CHOVANI
Jitka Hamerská -
Poruchy chování žáků jako možný důsledek frustrace
Petra Berlinská