Možnosti metody One Brain při práci s dětmi s poruchou pozornosti – Simona ŠNAJDROVÁ
Simona ŠNAJDROVÁ
Bakalářská práce
Možnosti metody One Brain při práci s dětmi s poruchou pozornosti
One Brain Method: Working with Children with Attention Deficit Disorder
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje možnostem metody One Brai při práci s dětmi s poruchou pozornosti a s rodinou dítěte. Teoretická část se zabývá charakteristikou poruchy pozornosti (ADD/ADHD) a také rodinou dítěte s poruchou pozornosti, kde se zaměřuje na vzdělávací proces dítěte a na postoje rodičů k této problematice. Dále teoretická část nastiňuje možnosti prevence poruch pozornosti, mezi kterými uvádí …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with the possibilities of One Brain Method while working with children with Attention Deficit Disorder and with the child's family. The theoretical part deals with characteristics of the Attention Deficit Disorder (ADD / ADHD) and also with the family of a child suffering from the Attention Deficit Disorder, it focuses on the learning process of the child and parental attitudes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2016
Zveřejnit od: 7. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Hana Cisovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠNAJDROVÁ, Simona. Možnosti metody One Brain při práci s dětmi s poruchou pozornosti. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Porucha pozornosti s hyperaktivitou a sport
Andrea STRNADLOVÁ -
Dítě s hyperaktivitou a poruchou pozornosti v procesu předškolního vzdělávání
Ivana MATULOVÁ -
Žáci se syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou v prostředí běžných základních škol
František Pažourek -
Porucha pozornosti ADHD s hyperaktivitou vo výchovno-vzdelávacom procese
Jana Červená -
Výzkum postojů vybraných skupin žáků ke společnému vzdělávání žáků s handicapem
Jitka SVOBODOVÁ -
Analýza postojů učitelů prvního stupně základních škol k inkluzivnímu vzdělávání
Lucie Kedroňová -
Postoje pedagogických pracovníků ke společnému vzdělávání dětí / žáků se SVP
Barbora GÁBOR TEICHMANNOVÁ -
Postoje rodičů k profesnímu uplatnění dospívajících s poruchami autistického spektra
Zuzana Syrůčková