Žáci se specifickými poruchami učení a chování na středních školách – Marie Dvořáková
Marie Dvořáková
Bakalářská práce
Žáci se specifickými poruchami učení a chování na středních školách
68 / 5 000 Výsledky překladu Pupils with specific learning and behavioral disorders in secondary schools
Anotace:
Abstrakt Bakalářská práce se věnuje problematice specifických poruch učení a chování žáků na středních školách. V teoretické části jsou popsány jednotlivé druhy specifických poruch učení a chování, jejich symptomy a postavení žáků ve školách mezi ostatními. Dále je zde objasněna integrace a reedukace těchto žáků, spolupráce s rodinou a individuální vzdělávací plán. Zmíněný je také legislativní rámec …víceAbstract:
Abstract The bachelor's thesis focuses on the issue of specific learning disabilities and behaviour of pupils at secondary schools. The theoretical section describes the different types of specific learning and behavioural problems, their symptoms and the position of pupils at schools among others. It also explains the integration and reduction of these pupils, cooperation with the family and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Petr Adamec, Ph.D. MBA
- Oponent: Marie Horáčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Poruchy matematických schopností žáků s dyskalkulií a jejich vliv na řešení učebních úloh ve fyzice a v matematice
Lenka Pavlíčková -
Specifické poruchy učení a chování a jejich vliv na neúspěšnost ve škole, v rodině a kolektivu
Lenka Vymětalová -
Specifické poruchy učení a jejich vlivy na behaviorální a sociální aspekty u dětí a jejich problemetika z pohledu rodičů
Radmila N'JAI -
Faktory a podmínky ovlivňující vzdělávání a naplňování potenciálu u žáků s dvojí výjimečností
Petra Baranová -
Specifické poruchy učení a pohled jedince na studium a běžný život
Sabina RASZKOVÁ -
Spolupráce učitelů základní školy a pracovníků pedagogicko psychologické poradny při vzdělávání a výchově žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Sylva JECHOVÁ -
Individuální vzdělávací plány u žáků se specifickými poruchami učení a chování
Jitka Kučerová