Struktura obchodního týmu výrobní a distribuční společnosti, jeho organizace a řízení – Mirka MARTINCOVÁ
Mirka MARTINCOVÁ
Bakalářská práce
Struktura obchodního týmu výrobní a distribuční společnosti, jeho organizace a řízení
Sales team at production and distribution company, its structure and management
Anotace:
Předmětem zkoumání se stala společnost Nowaco Czech Republic s.r.o., výrobce a distributor potravin. Hlavním cílem je popsat aktuální situaci na trhu, vnější a vnitřní okolí společnosti Nowaco. Zhodnotit příležitosti vyplývající ze SWOT analýzy a efektivitu prodejních nástrojů a na jejich základu navrhnout nové metody a postupy pro zvýšení konkurenceschopnosti nabídky výrobků a služeb. V závěru mé …víceAbstract:
The company Nowaco limited, a producer and a suplier of food, is the subject of my research. The main target is to describe the current situation on the market, inner and outer environment of the company. To assess the opportunities based on SWOT analysis and the efficiency of sale tools. Finaly to suggest new methods and procedures to enhance competitiveness of the company?s products and services …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Petr Brázda
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARTINCOVÁ, Mirka. \textit{Struktura obchodního týmu výrobní a distribuční společnosti, jeho organizace a řízení}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/j20kw9/.
Jak správně citovat práci
MARTINCOVÁ, Mirka. Struktura obchodního týmu výrobní a distribuční společnosti, jeho organizace a řízení. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Podpora exportu v ČR agenturou CzechTrade
Jana Pavelková -
Marketingová podpora služby KB EU Point
Jana Příkazská -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
David Sobotka -
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě Sariv-Automotive s.r.o.
Martin Fukala -
Marketing prodeje nemovitostí
Dmitrii Ivanov -
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
Vladimír Lukeš -
Analýza procesu prodeje nesériových výrobků ve společnosti Johnson Controls Automobilové součástky, k.s. a možnost jeho zdokonalení
Sandra Procházková -
Návrh změn v procesech prodeje zboží formou Dropshipping
Tomáš Horváth