Výuka algoritmizace na 1. stupni základní školy – Ing. Mgr. Tomáš ODSTRČIL
Ing. Mgr. Tomáš ODSTRČIL
absolventská práce studenta CŽV
Výuka algoritmizace na 1. stupni základní školy
Teaching algorithmization at the 1st level of primary school
Anotace:
Závěrečná práce je zaměřená na rozvoj a výuku algoritmizace u žáků na 1. stupni základních škol. V teoretické části práce je popsán současný stav výuky informatiky na ZŠ ukotvený v aktuálním RVP platném od začátku školního roku 2021/2022. Dále je v práci rozebrán pojem informatické myšlení. V praktické části jsou vytvořeny pracovní listy pro využití robotů při výuce algoritmizace na 1. stupni ZŠAbstract:
This thesis is focused on the development a teaching of algorithmics at 1 st level of primary school. The theoretical part of the thesis describes the current situation in computer science teaching, how it is defined in the curriculum framework valid from the beginning of the school year 2021/2022. There is also defined concept of computional thinking. In the practical part there are designed worksheets …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2023
- Vedoucí: Ing. Pavel Smolka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ODSTRČIL, Tomáš. Výuka algoritmizace na 1. stupni základní školy. Ostrava, 2023. závěrečná práce (neudělen). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaceloživotní / obor:
Rozšiřující studium informatiky - rozšíření o další předmět - distanční forma studia / Rozšiřující studium informatiky - rozšíření o další předmět - distanční forma studia
Práce na příbuzné téma
-
Informatické myšlení v mateřské škole se zaměřením na robotické pomůcky
Petra Monhartová -
Rozvoj informatického myšlení pomocí robotických hraček na 1. stupni základních škol
Karolína Gasslerová -
Ozoboti jako prostředek pro rozvoj informatického myšlení
Jan MAJER -
Robotická stavebnice jako prostředek pro rozvoj abstraktního myšlení žáků základní školy
Jan BAŤKO -
Rozvoj informatického myšlení ve výuce na 1. stupni základních škol
Stephanie KUBEŠOVÁ -
Použití minirobota Ozobot s tabletem k rozvíjení informatického myšlení
Denisa ŠAFÁŘOVÁ