Renáta HORVÁTHOVÁ

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků Restaurace ČS OMV Badín

Analysis of Customer Satisfaction at ČS OMV Badín Restaurant
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo zjistit a analyzovat spokojenost zákazníků restaurace ČS OMV Badín prostřednictvím dotazníkového šetření. V teoretické části byly zpracovány informace z oblasti spokojenosti zákazníků a marketingového výzkumu pomocí odborné literatury zabývající se danými oblastmi. Praktická část je zaměřena na konkrétní situaci podniku řešenou marketingovým výzku-mem. Byly zde analyzovány …více
Abstract:
The aim of this Bachelor thesis is to realize and analyze costumer's satisfaction through questionnaire inquiry. The Bachelor thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part elaborates main information about costumer?s satisfaction and marketing research. The practical part focuses on particular situation in company solved by marketing research. In conclusion, solutions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor: 22548

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HORVÁTHOVÁ, Renáta. Analýza spokojenosti zákazníků Restaurace ČS OMV Badín. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika