Bc. Helena RENDEKOVÁ

Diplomová práce

Motivace pracovníků cestovního ruchu - Hoteliérství a jeho vliv na zkvalitnění služeb

The motivation of tourism employees - Hotel management and its influence on better quality of services
Abstract:
The intention of my diploma work was to suggest a possible solution of the motivation system of the employees of the travelling business {--} hotel services and its influence on bettering the service qualities. In the theoretical part, I made a literary research of a global overview of the motivation knowledge, as understood by various authors. After completing the theoretical knowledge, I tried to …více
Abstract:
Záměrem mé diplomové práce bylo navrhnout potencionální možné řešení motivačního systému pracovníkům cestovního ruchu {--} hoteliérství a její vplyv na zkvalitnění služeb. V teoretické části jsem zpracovala literární rešerš všeobecního přehledu poznatků motivace, jak ji chápou jednotliví autoři. Po teoretickém zpracování poznatků jsem se snažila přiblížit charakter odboru {--} hoteliérství a formu …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 13. 5. 2005
Identifikátor: 1923

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RENDEKOVÁ, Helena. Motivace pracovníků cestovního ruchu - Hoteliérství a jeho vliv na zkvalitnění služeb. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.