Motivace pracovníků cestovního ruchu - Hoteliérství a jeho vliv na zkvalitnění služeb – Bc. Helena RENDEKOVÁ
Bc. Helena RENDEKOVÁ
Diplomová práce
Motivace pracovníků cestovního ruchu - Hoteliérství a jeho vliv na zkvalitnění služeb
The motivation of tourism employees - Hotel management and its influence on better quality of services
Abstract:
The intention of my diploma work was to suggest a possible solution of the motivation system of the employees of the travelling business {--} hotel services and its influence on bettering the service qualities. In the theoretical part, I made a literary research of a global overview of the motivation knowledge, as understood by various authors. After completing the theoretical knowledge, I tried to …víceAbstract:
Záměrem mé diplomové práce bylo navrhnout potencionální možné řešení motivačního systému pracovníkům cestovního ruchu {--} hoteliérství a její vplyv na zkvalitnění služeb. V teoretické části jsem zpracovala literární rešerš všeobecního přehledu poznatků motivace, jak ji chápou jednotliví autoři. Po teoretickém zpracování poznatků jsem se snažila přiblížit charakter odboru {--} hoteliérství a formu …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 13. 5. 2005
Identifikátor:
1923
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RENDEKOVÁ, Helena. \textit{Motivace pracovníků cestovního ruchu - Hoteliérství a jeho vliv na zkvalitnění služeb}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/j3szol/.
Jak správně citovat práci
RENDEKOVÁ, Helena. Motivace pracovníků cestovního ruchu - Hoteliérství a jeho vliv na zkvalitnění služeb. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Kvalita služieb vybraného hotelového reťazca ako motivačný faktor pre opakované pobyty klientov
Klára Janigová -
Adrenalínovy cestovný ruch na Slovensku
Michaela Jamečná -
Motivace v temném cestovním ruchu
Jozef Lopuch -
Poptávka cestovního ruchu v Brně - význam nosných segmentů
Sabina Štefková -
Financial Report Analysis for a Hotel Business in Nigeria. Case Study: Ikeja Hotel PLC.
Emmanuel Nnabuife Okocha -
Environment of the Hotel Industry in Ghana and its Implications to Hotel strategies
Agnes Akoto Okoe -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Employee development at hotel industry: Case Study of airport hotel
Olga Shevchenko