Genderově pozitivní výuka na 2. stupni ZŠ – Bc. Eva ŠANDEROVÁ
Bc. Eva ŠANDEROVÁ
Diplomová práce
Genderově pozitivní výuka na 2. stupni ZŠ
Gender positive teaching at the second grade of primary school
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá genderovým aspektem výuky na druhém stupni základní školy. Podnětem pro dané téma se stala naše bakalářská práce, ve které jsme se již genderovou problematikou zabývali, ale z jiného úhlu pohledu. Nyní jsme se rozhodli věnovat pozornost oblasti školství a zmapovat genderové zatížení vyučování. Hlavním cílem práce je zjistit, zdali je přístup ve výuce vybraných učitelů …víceAbstract:
This thesis deals with gender aspects of teaching at the second grade of primary school. The impetus for the topic was our Bachelor´s thesis in which we have already dealt with gender problematic but from a different perspective. Now we have decided to focus on education and describe gender load of teaching. The main aim of the thesis is to determine whether the approach of chosen male and female teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2016
Zveřejnit od: 5. 1. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Marta Franclová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠANDEROVÁ, Eva. Genderově pozitivní výuka na 2. stupni ZŠ. Č. Budějovice, 2016. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.1.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 1. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / ČJn-OVn
Práce na příbuzné téma
-
Genderová senzitivita v kontextu vzdělávání
Kristýna KOLAŘÍKOVÁ -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová -
Výuka českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ v kombinaci prezenční a dálkové výuky
Hana Jordánová -
Výuka tématu "Tropické oblasti" v geografické gymnaziální výuce
Karolína Derahová
Název
Vložil
Vloženo
Práva