Projekt strategie rozvoje dceřiné společnosti v Ruské federaci – Bc. Martina FIAMOLI
Bc. Martina FIAMOLI
Diplomová práce
Projekt strategie rozvoje dceřiné společnosti v Ruské federaci
The project of development strategy of subsidiary company in Russian Federation
Anotace:
Diplomová práce se zabývá stanovením nejvhodnější strategie rozvoje společnosti, která by pomohla překlenout krizové období a upevnila postavení firmy na trhu. Teoretická část obsahuje poznatky o základních strategiích, benchmarkingu, outsourcingu a možnostech zvýšení konkurenční výhody. Dále se zabývá investičním rozhodování a analýzou rizik. V analytické části je představena společnost, její současná …víceAbstract:
Graduation theses is focused on choosing the most suitable strategy of society development, which could help to arch over the crisis period and to consolidate status of a firm in the market.Theoretical part includes knowledge about basic strategies, benchmarking, outsourcing and possibility to increase competitive advantage. Further is focused on investment decisions and risk analysis. The analytical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
15246
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FIAMOLI, Martina. Projekt strategie rozvoje dceřiné společnosti v Ruské federaci . Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Hodnocení ekonomické efektivity a návratnosti investice do nízkoenergetických, pasivních a soběstačných domů
Natálie Rejčová -
Efektivnost a návratnost investice při zavedení a využívání kogenerační jednotky na obnovitelné zdroje energie v podnikatelské sféře
Petra Chloupková