Determinanty akademického úspěchu u studentů pomáhajících profesí – Bc. Lucie Trubáková
Bc. Lucie Trubáková
Diplomová práce
Determinanty akademického úspěchu u studentů pomáhajících profesí
Determinants of Academic Success in Students of Helping Professions
Anotace:
Předkládaná diplomová práce pojednává o akademickém úspěchu a jeho determinantech u studentů, konkrétně pak studentů pomáhajících profesí. Teoretická část této práce je rozdělena do tří kapitol, které pojednávají o akademickém úspěchu. Vymezujeme zde, jak je na tuto problematiku pohlíženo v české i světové literatuře. Dále zde definujeme faktory akademického úspěchu, podrobněji se pak věnujeme třem …víceAbstract:
The submitted diploma thesis deals with academic success and its determinants for students, specifically students of helping professions. The theoretical part of this work is divided into three chapters, which discuss academic success. Here we define how this issue is viewed in Czech and world literature. Furthermore, we define the factors of academic success, then we deal in more detail with three …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Trubáková, Lucie. Determinanty akademického úspěchu u studentů pomáhajících profesí. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Motivační aspekty autoregulace učení studentů pomáhajících profesí
Jitka Jakešová -
Angažovanost žáků středních škol budoucích pomáhajících profesí v procesu učení se
Petr Lysoněk -
Enhancing student engagement through incorporating primary sources in ESL classes
Nga Tran Thi Quynh -
Engagement pracujících studentů VŠE v zaměstnáních
Marek Fischer