Bc. Markéta PÁLENÍKOVÁ
Diplomová práce
Berlin als Schulprojekt
Berlin as a school project
Abstract:
My final thesis is focused, from a theoretical point of view, on the project-based learning and Berlin. From a practical point of view, it deals with using of this modern method when teaching national history of the already mentioned city, namely in German lessons. The second part of the thesis is so composed of two individual proposals of the school project, where I have tried to put that newly acquired …víceAbstract:
Diplomová práce se zaměřuje z teoretického hlediska na projektovou výuku a Berlín. Z praktického hlediska se zabývá využitím této moderní metody při výuce reálií již zmíněného města, a to v hodinách německého jazyka. Druhá část práce je tedy složena ze dvou samostatných návrhů projektu, kde jsem se pokusila aplikovat získané poznatky do praxe a které by měly inspirovat učitele k jejich realizaci, případně …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2012
Zveřejnit od: 20. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ivona Dömischová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PÁLENÍKOVÁ, Markéta. Berlin als Schulprojekt. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 6. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství německého jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Projektová výuka v hudební výchově na 2. stupni ZŠ - projekt Renesance všemi smysly
Kateřina Justrová -
Co opravdu (s)potřebujeme: výukový projekt v rámci integrovanej tematickej výuky
Adam Mokráň -
Projektová výuka v hodinách přírodovědy - Projekt lidské tělo
Eva Fuchsová -
Vzdělávací projekt: výroba středověkého vrhacího stroje s žáky druhého stupně ZŠ - možnosti implementace mezipředmětových vztahů fyziky, techniky a historie
Daniel ČTVRTLÍK -
Landeskunde im DaF Unterricht anhand von Migrationsliteratur. Am Beispiel von Selam Berlin
Markéta Fojtková
Název
Vložil
Vloženo
Práva