Ing. Marie JURÁKOVÁ

Bakalářská práce

Reklamní plán se zaměřením na značku Znojmia pro Hamé, a. s.

Advertising plan focusing on mark Znojmia for Hamé, a.s.
Anotace:
Tato bakalářské práce se zabývá tvorbou reklamního plánu se zaměřením na značku Znojmia, pro Hamé a. s., která v současné době prošla redesignem etiket a loga. V první části zohledňuje veškerá teoretická východiska, která je nutno obecně znát při tvorbě reklamního plánu. V části druhé jsou pak tyto teoretické poznatky implementovány do praxe, kde jsou nastíněna konkrétní východiska pro tvorbu. Hlavním …více
Abstract:
This Bachelor thesis is concentrated on the advertising plan focusing on mark Znojmia for Hamé a.s., that was currently redesigned in logo and labels. In the first part there are considered all theoretical resources that are necessary to be known by the advertising plan preparation. In the second part there is the theoretical knowledge implemented in to the practice and shows resoursec for the making …více
 

Klíčová slova

Reklamní plán
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2006
Identifikátor: 4684

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JURÁKOVÁ, Marie. Reklamní plán se zaměřením na značku Znojmia pro Hamé, a. s.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 12. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing