Návrh komunikačního plánu pro firmu SPECO CONTROL s. r. o. – Martina MRÁZOVÁ
Martina MRÁZOVÁ
Bakalářská práce
Návrh komunikačního plánu pro firmu SPECO CONTROL s. r. o.
Proposal of communication plan for the company SPECO CONTROL
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem komunikačního plánu. V teoretické části je popsán komunikační plán a všechny jeho části. V analytické části jsou poznatky z teoretické části aplikovány na konkrétní návrh komunikačního plánu pro firmu Speco Control s. r. o. V závěru je shrnutí řešené problematiky a doporučení pro firmu.Abstract:
The theme of my bachelor thesis is {\clqq}Proposal of communication plan for the company SPECO CONTROL``. In the theoretic part is described the communication plan and all parts of him. In analytic part is concrete proposal of communication plan for the company Speco Control. In conclusion is the summary of solving problems and the recommendation for the company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2006
Identifikátor:
4713
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MRÁZOVÁ, Martina. Návrh komunikačního plánu pro firmu SPECO CONTROL s. r. o.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 12. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Komunikační plán pro společnost HAPER s.r.o.
Pavla Křiklavová -
Obsahová analýza komunikace se zákazníky na sociálních sítích u vybrané společnosti
Kateřina Koncová -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Semen Davydov -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Jan Kružík -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Marie Soukupová -
Analýza účinosti nástrojů komunikace se zákazníkem
Miroslava Padrtová