Marketingová komunikace značky Dr.Max – Hana Maturová
Hana Maturová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace značky Dr.Max
Anotace:
Cílem práce je zhodnocení a návrh vlastních marketingových komunikačních aktivit značky Dr.Max. Teoretická část obsahuje literární rešerši vědeckých a odborných zdrojů v oblasti marketingu. Empirická část se zaměřuje na komplexní analýzu komunikačních aktivit značky a vlastní návrhy možných změn.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.