Návrh na zlepšení propagace firmy Ranč Kostelany – Daniel DOUBRAVA
Daniel DOUBRAVA
Bakalářská práce
Návrh na zlepšení propagace firmy Ranč Kostelany
Proposal to improve the promotion of the company Kostelany Ranch
Anotace:
Tématem bakalářské práce je návrh na zlepšení propagace firmy Ranč Kostelany. Práce je složena ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V první části jsou shromážděny teo-retické poznatky z odborné literatury, týkající se marketingu a marketingové komunikace. Cílem praktické části je představení firmy a její analýza. V mé práci jsem použil, SWOT analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních …víceAbstract:
The theme of the thesis proposal is to improve the promotion of the Ranch Kostelany. The work is composed of two main parts, theoretical and practical. In the first part I gathered theoretical knowledge from the literature related to marketing and marketing communica-tions. The main aim of practical part is to show performance firm and also show the ser-vices which are provided. In my work I used a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2011
Identifikátor:
22236
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Radoslav Štefánek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOUBRAVA, Daniel. Návrh na zlepšení propagace firmy Ranč Kostelany. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Analýza marketingové kampaně klubu Basket Brno v sezóně 2021/2022
Kristýna Navrátilová -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh