Bc. Petr VYTLAČIL

Bakalářská práce

Marketingové komunikace hudebního festivalu

Marketing communications of music festival
Anotace:
Práce se v teoretické části zabývá marketingovými komunikacemi hudebních festivalů obecně. Ukazuje opatření, postupy a prostředky, které pořádající organizace v marketingu užívají. V praktické části je pak z marketingového hlediska analyzován konkrétní festival - Smetanova Litomyšl. Jsou zde představeny cílové skupiny a cíle festivalu, marketingová strategie, způsob získávání financí, tvorba propagační …více
Abstract:
The teoretical part of this batchelor thesis deals with marketing communications of music festivals in general. Arrangements, techniques and precautions which the arranging organizations use in marketing are shown here. Then in practical part there is an actual marketing analysis of a practicular festival - Smatana's Litomyšl. Aiming groups and aims of the actual festival, marketing strategies, methods …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Zveřejnit od: 11. 5. 2007
Identifikátor: 2653

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2007
  • Vedoucí: Ing. Radim Bačuvčík

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VYTLAČIL, Petr. Marketingové komunikace hudebního festivalu. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace