Využití influencerů pro marketingové kampaně na sociální síti Instagram – Nikola Bajerová
Nikola Bajerová
Bakalářská práce
Využití influencerů pro marketingové kampaně na sociální síti Instagram
Using Influencers for Marketing Campaigns on Social Network Instagram
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem využití influencerů pro marketingové kampaně na sociální síti Instagram. Klade si za cíl zjistit, jak by měly probíhat správně nastavené marketingové kampaně na sociální síti Instagram, do kterých je zapojen i influencer. Výzkum je založen na hloubkových rozhovorech realizovaných se sedmi influencerkami, které se v tomto odvětví marketingu pohybují dlouhodobě …víceAbstract:
This thesis aims at the topic of usage of influencers in marketing campaigns on the social network Instagram. Goal of this thesis is to find out how a properly set up marketing campaign should work on Instagram when influencer is involved. The reseach is based on individual interviews with six influencers who have been working in the marketing industry for a long time. Based on the results, an evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAJEROVÁ, Nikola. \textit{Využití influencerů pro marketingové kampaně na sociální síti Instagram}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/j8yk9c/.
Jak správně citovat práci
Bajerová, Nikola. Využití influencerů pro marketingové kampaně na sociální síti Instagram. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
Využití influencer marketingu v marketingové komunikaci
Natálie Horňáková -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Influencer marketing v marketingové komunikaci
Veronika Kučerová -
Role influencer marketingu v současné marketingové komunikaci
David Kučera -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Dezinformační kampaně, sociální sítě a pozitivní závazky státu
Robert Nersesjan