Anna Rejnová

Diplomová práce

Možnosti formativního hodnocení v hodinách prvouky a přírodovědy

Formative Assessment in Primary Science Classes
Anotace:
Předložená diplomová práce pojednává o problematice školního hodnocení na prvním stupni základní školy z hlediska uplatňování formativního hodnocení v hodinách prvouky a přírodovědy. Hlavním cílem výzkumné části práce je zjistit, jak učitelé prvního stupně základních škol pracují s formativním hodnocením v hodinách prvouky a přírodovědy. Výzkum byl realizován prostřednictvím metod nestrukturovaného …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of school assessment at the primary level of elementary schools in terms of the implementation of formative assessment in lessons of science and natural history. The main aim of the research part of the thesis is to find out how teachers at the primary level of elementary schools work with formative assessment in lessons of science and natural history. The research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Rejnová, Anna. Možnosti formativního hodnocení v hodinách prvouky a přírodovědy. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy

Práce na příbuzné téma