Konfigurátor jako nástroj marketingové komunikace – Bc. Jakub France
Bc. Jakub France
Diplomová práce
Konfigurátor jako nástroj marketingové komunikace
Configurator as a Tool of Marketing Communication
Anotace:
Práce je zaměřena převážně na marketingovou komunikaci a konfigurátor výrobků. Cílem práce bylo provést komparační analýzu konfigurátorů několika známých automobilek působících na českém trhu a díky tomu v obecné rovině stanovit zásady ideálního konfigurátoru vozů. V práci byla provedena komparační analýza pomocí dotazníkového šetření a následně bylo určeno deset oblastí pro stanovení zásad ideálního …víceAbstract:
The work is mainly focused on marketing communication and product configurator. The aim of the thesis was to perform a comparative analysis of configurators of several well-known automobile companies operating on the Czech market and thus to determine the principles of an ideal car configurator in general. In the thesis, a comparative analysis was carried out by means of a questionnaire survey and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 2. 2022
- Vedoucí: Ing. Martina Beránek, Ph.D.
- Oponent: Jana Přikrylová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva