Bc. Kristína BRZÁ

Bakalářská práce

Specifika sociální reklamy mimo české prostředí

Specifics of social commercials outside Czech enviroment
Anotace:
Bakalárska práca sa zaoberá oblasťou sociálnej reklamy mimo českého prostredia, a to vo Veľkej Británii. Charakterizuje pojmy sociálny marketing, sociálna kampaň a sociálna re-klama. Súčasne i porovnáva sociálny marketingu s komerčným marketingom, poukazuje na ich rozdiely a poukazuje na postavenie sociálneho marketingu vo Veľkej Británii v konfrontácií so situáciou v Českej a Slovenskej republike …více
Abstract:
The Bachelor's Degree Work relates to the field of social advertising outside the Czech society, namely in Great Britain. It characterizes the concepts of social marketing, social campaign and social advertising. Simultaneously it confronts the social marketing with commercial marketing, pointing at their differences and the position of social marketing in Great Britain in confrontation with the situation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Zveřejnit od: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10492

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BRZÁ, Kristína. Specifika sociální reklamy mimo české prostředí . Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace