Okamžitý vliv pohybové intervence na herní výkon u hráčů esportu – Bc. Ondřej ŠANDO
Bc. Ondřej ŠANDO
Diplomová práce
Okamžitý vliv pohybové intervence na herní výkon u hráčů esportu
Immediate impact of movement intervention on gaming performance in esports players
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá vliv pohybových intervencí na herní výkon hráčů "first-person shooter" (FPS) her, konkrétně poloprofesionálních a profesionálních hráčů z českých týmů. V teoretické části je představen esport, tréninkové metody, podobnosti s tradičními sporty a vliv pohybu na kognitivní funkce. V praktické části byl testován okamžitý efekt tří intervencí: koordinační cvičení oko-ruka s tenisovými …víceAbstract:
This thesis explores the impact of physical interventions on the gaming performance of players in first-person shooter (FPS) games, specifically semi-professional and professional players from Czech teams. The theoretical part introduces esports, training methods, similarities with traditional sports, and the influence of physical movement on cognitive functions. In the practical part, the immediate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ivana Hanzlíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠANDO, Ondřej. Okamžitý vliv pohybové intervence na herní výkon u hráčů esportu. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná fyzioterapie / Aplikovaná fyzioterapie
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj FPS hry v retro stylistice
Daniil Havrish -
3D First-person Shooter hra
Adrian Bartoň -
Uživatelské rozhraní a heads-up displej v FPS hrách
Klára Hurtlová -
Tvorba 3D platformové hry pomocí Unity Visual Scripting
Ondřej Rykl -
Vývoj a změny funkcí auditivní složky FPS videoher
Jiří Hoza
Název
Vložil
Vloženo
Práva