Etika v komercii odkazu nežijúcich uznávaných umelcov – Veronika VERBOVSKÁ
Veronika VERBOVSKÁ
Bakalářská práce
Etika v komercii odkazu nežijúcich uznávaných umelcov
Ethical Considerations in the Commercialization of Legacies Left by Deceased Recognized Artists
Abstract:
The aim of this thesis was to explore the ethical side of selling art merchandise, both on the part of official institutions and in the context of artistic collaborations with major companies and brands. It was my insight into upholding the legacy of deceased artists and great masters. In the practical part I describe the impact of consumerism and advertising on the individual, its degradation and …víceAbstract:
Cieľom tejto práce bolo preskúmať etickú stránku predaja umeleckého merchandise, či už na strane oficiálnych inštitúcií, alebo v rámci umeleckých spoluprác s veľkými spoločnosťami a značkami. Išlo mi o nahliadnutie na dodržanie odkazu zosnulých umelcov a veľkých majstrov. V praktickej časti opisujem vplyv konzumu a reklamy na jednotlivca, jeho degradáciu a snahu riešenia vnútorného problému.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Denisa Jánská
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VERBOVSKÁ, Veronika. Etika v komercii odkazu nežijúcich uznávaných umelcov. Ostrava, 2024. bakalářská práce (BcA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta uměníOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Fakulta uměníBakalářský studijní program / obor:
Intermediální umění / Animovaná tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Etika v účetní profesi (etika, morálka, kodexy profesionálního chování)
Šárka Jiranová -
Aplikovaná profesní etika: etika pracovníků ve finančním poradenství
Martin Polák -
Kdy brát etiku vážně: Persuasivní etika jako odpověď na otázku „A k čemu?“
Michal Stránský -
Informační etika pohledem evolučního paradigmatu
Ondřej Řepka -
Vztah podnikové, spotřebitelské a environmentální etiky (Etika a společenská odpovědnost společnosti Coca-Cola)
Jan Prokeš -
Etika půdy v díle A. Leopolda a J. B. Callicotta
Irena Loudová -
Profesní etika učitelů na 1. stupni základní školy
Jitka Holzerová -
Pracovní etika jako legitimizační rámec kapitalismu
Alina Morozova