Význam strategického plánování v malém podniku – Zdeněk REZEK
Zdeněk REZEK
Bakalářská práce
Význam strategického plánování v malém podniku
The Importance of a Strategic Planning in a Small-Sized Entreprise
Anotace:
Cílem vypracované bakalářské práce bylo zhodnocení současného stavu a pozice Dřevovýroby Seidl na trhu a formulace jeho vize, možností a strategie do budoucna. Teoretická část byla zpracována za použití odborné literatury. Také byly použity informace z internetu, odborného tisku a od majitele podniku. Následně byla zpracována praktická část. Pro lepší porozumění byly použity grafy, tabulky a obrázky …víceAbstract:
An aim of this bachelor thesis was to analyze a present situation and position of Dřevovýroba Seidl in the market and set up its visions of future possibilities. Theoretical part of this thesis was made by using technical literature. There was also used data from internet, magazines and from the owner of company. Then a practical part was made. For better understanding have been also used diagrams …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
41979
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Dr. Ing. Jiří Hofman
Citační záznam
Jak správně citovat práci
REZEK, Zdeněk. Význam strategického plánování v malém podniku. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost podniků v sektoru služeb
Pavel Cepák -
Strategická analýza a její význam pro konkurenceschopnost podniku Nápoje spol. s r.o.
Jan Vejražka -
Konkurenceschopnost obchodního podniku
Jana Černochová -
Konkurenceschopnost vybraného podniku z oblasti cestovního ruchu
Karolína Jomrichová -
Strategická analýza podniku a její vliv na konkurenceschopnost podniku
Jakub Hejzlar -
Strategická analýza výrobního podniku a jeho konkurenceschopnost
Pavla Kreslová -
Strategická analýza podniku a její vliv na konkurenceschopnost podniku
Šárka Besedová