Marketingová strategie Čajového koutku v Napajedlech – Bc. Martin Šeda
Bc. Martin Šeda
Diplomová práce
Marketingová strategie Čajového koutku v Napajedlech
Marketing Strategy of Tea Corner in Napajedla
Anotace:
Obsahem diplomové práce je vytvoření marketingové strategie, která obsahuje i na komunikační strategii pro snadnější proniknutí na trh. Hlavním účelem této práce je využít všech možných teoretických podkladů pro vytvoření důležité analýzy trhu a vymezit konkurenci v samotném okolí Napajedel, dle těchto poznatků vypracovat odpovídající marketingovou a komunikační strategii. Teoretická část diplomové …víceAbstract:
The content of the diploma thesis is the creation of a marketing strategy that includes a communication strategy for easier penetration of the market. The main purpose of this thesis is to use all possible theoretical background to create an important market analysis and to define competition in the suroundings of Napajedla, according to these findings to develop an appropriate marketing and communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šeda, Martin. Marketingová strategie Čajového koutku v Napajedlech. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk