Marketingová strategie firmy Zoot – Bc. Kateřina Sokolová
Bc. Kateřina Sokolová
Diplomová práce
Marketingová strategie firmy Zoot
Marketing Strategy of the Zoot Company
Anotace:
Diplomová práce se zaobírá tématem marketingové strategie zvoleného podniku. Hlavním cílem práce je zhodnocení aktuální marketingové strategie a navržení vhodných doporučení pro budoucí období. Vybranou společností pro zpracování práce je ZOOT, a.s., která na českém trhu působí od roku 2010 jako internetový obchod s oblečením. Teoretická část práce obsahuje zpracovanou problematiku, která se týká …víceAbstract:
This diploma thesis is dealing with a subject of marketing strategy of the chosen company. The aim of this thesis is an assessment of current marketing strategy and to propose appropriate recommendations for improving the current marketing strategy for the future period. The selected company is ZOOT, a.s., which has been operating on the Czech market since 2010 as an online fashion store.The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Marketing a marketingové plánování ve vybraném podniku
Jana Kukáková -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK -
Nízkonákladový marketing pro podnik formy start-up
Nina Trošina -
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Caroline Suzanne Karda -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva