Analýza zvýšení cestovního ruchu v mikroregionu Slušovicko – Hana HLAVÁČOVÁ
Hana HLAVÁČOVÁ
Bakalářská práce
Analýza zvýšení cestovního ruchu v mikroregionu Slušovicko
Analysis of turism increase in microregion Slušovicko
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je Analýza zvýšení cestovního ruchu v mikroregionu Slušo-vicko. První část práce je orientována na teorii. Zde jsem se snažila blíže vysvětlit pojmy týkající se marketingu, managementu a cestovního ruchu. Druhá část je praktická. V úvodu je popis vymezené lokality, poté jsou již charakterizovány oblasti týkající se cestovního ruchu Slušovicka. Díky analýze SWOT jsem shrnula …víceAbstract:
The topic of my bachelor thesis is Analysis of turism increase in microregion Slušovicko. The first part is oriented to theory. Here I tried to clear up notions related to marketing, management and turism. The second part is practical. At the beginning there is a descripti-on of delineated area. Then there are characterized parts of turism in Slušovicko. Thanks to analysis SWOT I summarized present …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor:
9772
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLAVÁČOVÁ, Hana. Analýza zvýšení cestovního ruchu v mikroregionu Slušovicko. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 23. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Dagmar Šimková -
Marketingový mix cestovního ruchu na příkladu daného zařízení
Markéta Paclíková -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Zážitkový cestovní ruch v Praze - Praha technická
Hana Svátková -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Sezónnost a produktový mix destinace Mikulovsko
Kateřina Sojková -
Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva
Štěpán Španihel