Agenda Evropské unie v českých médiích - případ kohezní politiky. – Ing. Luděk KARLOVEC
Ing. Luděk KARLOVEC
Bakalářská práce
Agenda Evropské unie v českých médiích - případ kohezní politiky.
Agenda of the European Union in the Czech media - the case of cohesion policy
Anotace:
Téma této práce je agenda Evropské unie v českých médiích případ kohezní politiky. Konkrétní média, kterým se tato práce věnuje, jsou tři. Jedná se o Hospodářské noviny, jako zástupce tištěných médií, server Aktuálně.cz je zástupcem internetových médií a televizní kanál ČT 24 je zástupcem televize. Práce pracuje se zpravodajskými výstupy z těchto médií v období od 1. 6. 2010 do 31. 12. 2015. První …víceAbstract:
The thesis of this work is an agenda of the European Union in Czech media the case of cohesion policy. There are three specific media dealt with in this work. It concerns the Hospodářské noviny newspapers (Economic newspapers), as a representative of printed media, the "Aktuálně.cz" server, as a representative of internet media, and the ČT 24 TV channel as a representative of television. The work uses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Petr Jurek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KARLOVEC, Luděk. Agenda Evropské unie v českých médiích - případ kohezní politiky.. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Anglicismy ve finských a českých médiích – analýza s pomocí počítačové detekce
Jana Očadlíková -
Diskurzivní analýza pojmu psychopatie v českých internetových médiích
Ondřej Fajstavr -
Obsahová analýza tématu cestovní ruch v českých médiích - televize, rozhlas, deníky a týdeníky
Adéla Petránková -
Mediální prezentace demonstrací organizovaných spolkem Milion chvilek ve vybraných českých médiích. Kvantitativní analýza.
Lucie HUSTÁKOVÁ -
Analýza mediálního obrazu Romana Červenky v českých médiích mezi lety 2018 a 2022
Jaroslav ZAHRÁDKA -
Politika hospodářské soutěže v ČR
Iva Klepišová -
Regionální inovační politika ve slovenských krajích
Lucia Štefaňáková -
Regionální politika a regionální rozvoj
Marie Nováková