Ing. Tomáš KARLÍK

Bakalářská práce

Multilevelmarketing jako konkurenční výhoda firmy ZFP Akademie Břeclav

Multi Level Marketing as a competitive advantace of the company ZFP Akademie Břeclav
Anotace:
Multilevel marketing vstoupil po mnoha letech vývoje do konjunktury, která začala v první polovině devadesátých let ve Spojených státech. Od té doby se konjunktura MLM šíří po všech vyspělých zemích. V teoretické části své práce se tedy zabývám jeho vývojem, která sahá až k průmyslové revoluci. Systém byl podroben časem mnoha faktorům, které utvářeli jeho podstatu a prošel obdivuhodným vývojem. Změny …více
Abstract:
Multilevel marketing has after many years of development entered the phase of success and boom, which was started in mid 90s in the USA. Since then this boom has been spreading throughout all developed countries. In the theoretical part I'm dealing with the beginnings of MLM dating back to the industrial revolution. There has been a great amount of influences over the century, many of them rather hectic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2005
Identifikátor: 1591

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KARLÍK, Tomáš. Multilevelmarketing jako konkurenční výhoda firmy ZFP Akademie Břeclav. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika