Denisa NĚMCOVÁ
Bakalářská práce
Eslogan en la publicidad
Slogan in Advertising
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze an advertising slogan. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. Definition, history and basic advertising terms are explained in the theoretical part, especially with regard to advertising communication and message. Moreover, the function of these is discussed. Furthermore, the definition, characteristics, function, aim and design …víceAbstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza reklamního sloganu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části vysvětlujeme definici, historii a základní pojmy reklamy. Věnujeme se reklamní komunikaci a zprávě, kde zmiňujeme její funkce. Dále nás zajímá především slogan, jeho definice, charakter, funkce, cíl a tvorba z hlediska různých lingvistických aspektů. V praktické části zmiňujeme …více
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Zveřejnit od: 16. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Irena Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NĚMCOVÁ, Denisa. Eslogan en la publicidad. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Španělština ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace v sociálních sítích
Elizaveta Artiushicheva -
Reklama - její typy a jazykové prostředky
Pavlína Zouharová