Pocit bezpečí žáků druhého stupně základní školy – Bc. Radim JAŠKO
Bc. Radim JAŠKO
Diplomová práce
Pocit bezpečí žáků druhého stupně základní školy
The Sense of Security within Primary School Pupils
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o bezpečí žáků ve školním prostředí. Potřeba bezpečí patří mezi významné lidské potřeby a zejména u dětí je důležité, aby se necítili nikým a ničím neohrožováni, což přispívá k jejich zdravému a harmonickému vývoji. Pokud chceme, aby se žáci ve škole něčemu naučili a mohli se soustředit na školní práci, je nutné, aby pro to měli vhodné podmínky, ve škole se cítili alespoň …víceAbstract:
This dissertation focuses on pupils? security in the school environment. Sense of security is one of important human needs and it is essential that especially children don?t feel threatened by anybody or anything to ensure their healthy and harmonic development. If we want children to learn something at school and concentrate on their work, it is important that we provide such conditions that they …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2010
Zveřejnit od: 9. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2010
- Vedoucí: Mgr. Přemysl Mikoláš
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JAŠKO, Radim. Pocit bezpečí žáků druhého stupně základní školy. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika - prevence a resocializace
Práce na příbuzné téma
-
Rozdíly v seberegulaci žáků staršího školního věku na školách klasického a alternativního typu
Tereza Netolická -
Finanční gramotnost žáků staršího školního věku (2. stupeň ZŠ, víceletá gymnázia)
Dominika Rouhová -
Seberegulace u žáků staršího školního věku v závislosti na interakčním stylu třídního učitele a typu vzdělávací instituce
Bohumila Hladíková -
Problematika kyberšikany u žáků staršího školního
Michaela Saslíková -
Zkušenosti žáků staršího školního věku s návykovými látkami
Dušan Klement -
Seberegulace žáků staršího školního věku v kontextu zvládání zátěže.
Kateřina Švecová -
Vztahy na pracovišti jako součást firemní kultury a jejich vazba na pracovní spokojenost
Jana Pilchová -
Pocit bezpečí dětí v obecném prostředí
Renata Samcová