Dětská hra a její místo ve výchově – Lenka Mészárosová
Lenka Mészárosová
Bakalářská práce
Dětská hra a její místo ve výchově
Children´s game and its place in education
Anotace:
Bakalářská práce "Dětská hra a její místo ve výchově" sestává ze dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část objasňuje význam dětské hry, její vývoj a funkci, kterou plní v životě dítěte. Seznamuje s klasifikací her a hračkami. Práce se též zabývá rodinnými vazbami a vztahy mezi vrstevníky. Neopomíjí herní tendence poskytované školskými institucemi a instituce stojící mimo školní rámec. Část …víceAbstract:
The bachelor thesis "Children´s game and its place in education" is composed of two main parts theoretical and practical. The theoretical part clarifies the importance of children´s game, its development and function which it fulfills in the life of a child. It introduces the reader to classification of games and toys. Thesis also deals with family relationships and relationships between peers. It …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Zveřejnit od: 28. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mészárosová, Lenka. Dětská hra a její místo ve výchově. Brno, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Předškolní vzdělávání dětí s pervazivní vývojovou poruchou - Aspergerův syndrom
Jaroslava Petrová -
Hudební činnosti v rozvoji dětí se specifickou vývojovou poruchou chování v předškolním vzdělávání.
Petra Chrástová -
Individuální vzdělávání dětí předškolního věku
Aneta Hladíková -
Předškolní vzdělávání dětí s narušenou komunikační schopností v logopedické třídě a v integraci
Ivona Chylíková -
Působení hudby na děti v předškolním vzdělávání
Kateřina Holečková -
Rodina, škola a dítě s ADHD syndromem
Dita JANALÍKOVÁ -
Spolupráce OSPOD - škola - rodina na úrovni obce.
Eva Dittrichová