Content marketing a jeho využití v marketingu sportovních služeb – Bc. Vojtěch Pulec
Bc. Vojtěch Pulec
Diplomová práce
Content marketing a jeho využití v marketingu sportovních služeb
The use of content marketing in sports services
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím content marketingu ve sportovních službách a možnostmi aplikace content marketingových nástrojů v oblasti sportovních služeb. Zkoumá typy obsahu, který je spotřebiteli nejvíce ceněn. K rozpoznání těchto obsahových preferencí byl proveden kvantitativní marketingový výzkum (n=345) a kvalitativní vý-zkum založený na hloubkových rozhovorech (n=25) se spotřebiteli …víceAbstract:
This thesis describes the use of content marketing discipline in the sports services and the possibility of successful application of content marketing tools in the sports services area. It describes types of content, that are most valued and searcher for by the customer. To understand these content preferences, a quantitative marketing research (n=345) and qualitative research based on in-depth interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Oponent: Jiří Urbánek, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Nízkonákladový marketing pro podnik formy start-up
Nina Trošina -
Low-cost cestování jako životní styl a současně marketingový nástroj
Jan Košťál -
Nízkonákladový marketing - nové možnosti umístění reklamy s minimálními náklady
Michal Pavlík -
Changes to the marketing strategy of the airline industry in Europe due to the proliferation of low-cost airlines in Europe
Jan Keprta -
Kampaň vybrané sportovní organizace na principu content marketingu
Alexandra Bagiová -
Social Media Marketing on Facebook and Its Contribution to Sports Brands
Taim Alachkar -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova
Název
Vložil
Vloženo
Práva