Analýza marketingu cestovního ruchu regionu Mohelnicko – Bc. Eva NEUVIRTOVÁ
Bc. Eva NEUVIRTOVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingu cestovního ruchu regionu Mohelnicko
Analysis of tourist trade marketing of Mohelnice region
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na základě analýz vytvoření návrhů, které dle mého názoru vedou ke zlepšení současné situace regionu Mohelnicko v rámci cestovního ruchu. Bakalářská práce v první části uvádí teoretické poznatky v oblasti marketingu, marketingového výzkumu, analýzy SWOT, cestovního ruchu a marketingu v cestovním ruchu. V praktické části analyzuje současný stav regionu Mohelnicko v rámci cestovního …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to create proposals based on the analysis. According to my opinion these proposals lead to improvement of current situation in Mohelnice region in terms of tourism. The Bachalor thesis depicts in its first part theoretical pieces of knowledges in the area of marketing, marketing research, SWOT analysis, tourism and marketing in tourism. In the practical part there …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2008
Identifikátor:
10375
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEUVIRTOVÁ, Eva. Analýza marketingu cestovního ruchu regionu Mohelnicko. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 12. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Sociální marketing v cestovním ruchu v regionu Beskydy
Sandra Khazri -
Sociální marketing v cestovním ruchu ve vybraném regionu
Vendula Hartvichová -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Sociální marketing v cestovním ruchu - analýza regionu
Richard Kubus -
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Hotelový marketing v lázeňském cestovním ruchu
Veronika Urbánková