Bc. Eva NEUVIRTOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingu cestovního ruchu regionu Mohelnicko

Analysis of tourist trade marketing of Mohelnice region
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na základě analýz vytvoření návrhů, které dle mého názoru vedou ke zlepšení současné situace regionu Mohelnicko v rámci cestovního ruchu. Bakalářská práce v první části uvádí teoretické poznatky v oblasti marketingu, marketingového výzkumu, analýzy SWOT, cestovního ruchu a marketingu v cestovním ruchu. V praktické části analyzuje současný stav regionu Mohelnicko v rámci cestovního …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to create proposals based on the analysis. According to my opinion these proposals lead to improvement of current situation in Mohelnice region in terms of tourism. The Bachalor thesis depicts in its first part theoretical pieces of knowledges in the area of marketing, marketing research, SWOT analysis, tourism and marketing in tourism. In the practical part there …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2008
Identifikátor: 10375

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NEUVIRTOVÁ, Eva. Analýza marketingu cestovního ruchu regionu Mohelnicko. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 12. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.