Komunikační strategie pro Dětský klíč Šumperk, o.p.s. – Mgr. Hana TKADLECOVÁ
Mgr. Hana TKADLECOVÁ
Diplomová práce
Komunikační strategie pro Dětský klíč Šumperk, o.p.s.
Communication strategy for Dětský klíč Šumperk, o.p.s.
Anotace:
Teoretická část diplomové práce je zaměřena na neziskový sektor v České republice. Práce dále popisuje oblasti působení neziskových organizací a jejich cílové skupiny. Podrobněji jsou poté rozebírány jednotlivé složky marketingové komunikace a jejich možné využití v neziskovém sektoru. Praktická část analyzuje aktivity vybrané neziskové organizace Dět-ský klíč Šumperk, o.p.s. a jimi využívané komunikační …víceAbstract:
The theoretical part of my thesis focuses on the non-profit sector in the CR. The work also describes the areas of activity and target groups of non-profit organizations. Subsequently, the constituent elements of marketing communication are analyzed and their possible use in the non-profit sector is outlined. The practical part analyses activities of the chosen organization {--} Dětský klíč Šumperk …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10584
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TKADLECOVÁ, Hana. Komunikační strategie pro Dětský klíč Šumperk, o.p.s.. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2019
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Obecně prospěšná společnost
Kateřina Paušová -
Návrh strategického plánu obecně prospěšné společnosti Národní centrum nábytkového designu
Martina Jašková -
Návrh mediální kampaň obecně prospěšné společnosti SKOK do života
Michal Steiner -
Národní centrum nábytkového designu – Studie mediální prezentace obecně prospěšné společnosti v rámci neziskového sektoru
Martin Hlavica -
Účetnictví obecně prospěšné společnosti
Ivana Wachalová -
Obecně prospěšná společnost a analýza jejího hospodaření
Marie ŽEMLIČKOVÁ -
Dotace v účetnictví obecně prospěšných společností
Petra Novotná -
Transparentnost obecně prospěšných společností
Tomáš Holec