Mgr. Hana TKADLECOVÁ

Diplomová práce

Komunikační strategie pro Dětský klíč Šumperk, o.p.s.

Communication strategy for Dětský klíč Šumperk, o.p.s.
Anotace:
Teoretická část diplomové práce je zaměřena na neziskový sektor v České republice. Práce dále popisuje oblasti působení neziskových organizací a jejich cílové skupiny. Podrobněji jsou poté rozebírány jednotlivé složky marketingové komunikace a jejich možné využití v neziskovém sektoru. Praktická část analyzuje aktivity vybrané neziskové organizace Dět-ský klíč Šumperk, o.p.s. a jimi využívané komunikační …více
Abstract:
The theoretical part of my thesis focuses on the non-profit sector in the CR. The work also describes the areas of activity and target groups of non-profit organizations. Subsequently, the constituent elements of marketing communication are analyzed and their possible use in the non-profit sector is outlined. The practical part analyses activities of the chosen organization {--} Dětský klíč Šumperk …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor: 10584

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TKADLECOVÁ, Hana. Komunikační strategie pro Dětský klíč Šumperk, o.p.s.. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2019

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.