Návrh využití mezipředmětových vztahů v písemné a elektronické komunikaci – Ing. Irena Pinkavová
Ing. Irena Pinkavová
absolventská práce studenta CŽV
Návrh využití mezipředmětových vztahů v písemné a elektronické komunikaci
Proposal of the use of cross-curricular relations in written and electronic communication
Anotace:
V závěrečné práci se zabývám využitím mezipředmětových vztahů v písemné a elektronické komunikaci. Zejména se jedná o propojení s ekonomickými předměty. Ukazuji zde jak je pro žáky možné použít znalosti z již dříve vyučovaných ekonomických předmětů v písemné a elektronické komunikaci a také obráceně. Zároveň se toto propojení může objevit i v profilové části maturitních zkoušek. Teoretická část je …víceAbstract:
In final work I deal with utilization of interdisciplinary relations in written and electronic communication. Especially connections with economic subjects. I show how to use knowledges obtained from earlier economic subjects in written and electronic communication for students. This connection should be used in profile part of final exam.Teoretical part is dedicated to individual terms and pedagogical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Danielová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PINKAVOVÁ, Irena. \textit{Návrh využití mezipředmětových vztahů v~písemné a~elektronické komunikaci}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/jhagj5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní:
ROZŠIŘUJÍCÍ STUDIUM PŘEDMĚTU PÍSEMNÁ A ELEKTRONICKÁ KOMUNIKACE
Práce na příbuzné téma
-
Metody výuky a přístup učitele k žákům v předmětu písemné a elektronické komunikace
Ludmila Vaňková -
Tvorba výukových učebních materiálů a pracovních listů pro odborný předmět písemná a elektronická komunikace
Simona Ruiderová -
Mezipředmětové vztahy ve výuce fyziky na 2. stupni ZŠ
Tereza NOVÁKOVÁ -
Mezipředmětové vztahy v oboru Praktická sestra
Věra ZAPLETALOVÁ -
Mezipředmětové vztahy chemie-fyzika v přírodovědném vzdělávání
Martin VONDRA -
Mezipředmětové vztahy matematiky a přírodopisu v úlohách
Veronika SVOZILOVÁ -
Mezipředmětové vztahy matematiky a biologie člověka
Olga BURŠÍKOVÁ -
Mezipředmětové vztahy v hudební výchově - projektové vyučování
Marie KYSELOVÁ