Ilhem MAABEDOVÁ

Bakalářská práce

Faktory ovlivňující zapojení do příspěvků značky Triola, a. s. na Instagramu.

Factors influencing engagement in Triola, a. s. brand posts on Instagram.
Anotace:
Firma Triola, a. s. se pohybuje na českém trhu již přes 100 let a stala se nedílnou součástí oděvního průmyslu v ČR. Momentálně má podnik problém ve stagnaci sledujících na sociální síti Instagram s nízkou interakcí u příspěvků. Dle studií je příčinou hlavně nezáživný a nezajímavý obsah, který sledující dostatečně nezaujme např. pomocí popisků, emotikonů, různých zábavných obsahů, anebo že se v příspěvcích …více
Abstract:
The company Triola a.s. has been operating in the Czech market for over 100 years and has become an integral part of the clothing industry in the Czech Republic. Currently, the company faces a problem of stagnation in terms of interaction on the social media platform Instagram, with low engagement on its posts. According to studies, the main reason for this lower interaction is the uninteresting and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MAABEDOVÁ, Ilhem. Faktory ovlivňující zapojení do příspěvků značky Triola, a. s. na Instagramu.. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management