Faktory ovlivňující zapojení do příspěvků značky Triola, a. s. na Instagramu. – Ilhem MAABEDOVÁ
Ilhem MAABEDOVÁ
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující zapojení do příspěvků značky Triola, a. s. na Instagramu.
Factors influencing engagement in Triola, a. s. brand posts on Instagram.
Anotace:
Firma Triola, a. s. se pohybuje na českém trhu již přes 100 let a stala se nedílnou součástí oděvního průmyslu v ČR. Momentálně má podnik problém ve stagnaci sledujících na sociální síti Instagram s nízkou interakcí u příspěvků. Dle studií je příčinou hlavně nezáživný a nezajímavý obsah, který sledující dostatečně nezaujme např. pomocí popisků, emotikonů, různých zábavných obsahů, anebo že se v příspěvcích …víceAbstract:
The company Triola a.s. has been operating in the Czech market for over 100 years and has become an integral part of the clothing industry in the Czech Republic. Currently, the company faces a problem of stagnation in terms of interaction on the social media platform Instagram, with low engagement on its posts. According to studies, the main reason for this lower interaction is the uninteresting and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAABEDOVÁ, Ilhem. \textit{Faktory ovlivňující zapojení do příspěvků značky Triola, a. s. na Instagramu.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/jigozn/.
Jak správně citovat práci
MAABEDOVÁ, Ilhem. Faktory ovlivňující zapojení do příspěvků značky Triola, a. s. na Instagramu.. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing vybrané firmy
Tomáš Hloušek -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Dogs of Instagram: The linguistic representation of dogs in Instagram posts
Nikol ŠEVČÍKOVÁ -
Instagram as a marketing tool
Aisha Yerniyazova -
Instagram as a Tool for English Language Teaching: A Case Study of Educational Profiles
Lucie Pokorná -
Instagram jako nástroj marketingu
Karina Alakhverdova -
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
Leila Ataieva