Komunikační mix ve vybrané organizaci – Kateřina CHMELOVÁ
Kateřina CHMELOVÁ
Bakalářská práce
Komunikační mix ve vybrané organizaci
The communication mix in the chosen organization
Anotace:
Má bakalářská práce se zabývá komunikačním mixem organizace Klubu kultury v Uherském Hradišti (dále jen KKUH). Obsahem této bakalářské práce je zjistit současný stav a nabízet nové možnosti v oblasti marketingové komunikace. Teoretická část se zabývá přiblížení jednotlivých prvků komunikačního mixu a SWOT analýzou. Praktická část vysvětluje charakteristiku Klubu kultury, analyzuje současný stav komunikačního …víceAbstract:
My thesis deals with the communication mix of Culture Club in Uherské Hradiště (then only KKUH). The content of this work is to make the monitoring of currect KKUH situation and to come with proposal of new opportunities in marketing comunication. The theo-retical part deals with individual elements of communication mix and SWOT analysis. The practical part explains the characteristics of the Culture …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
21029
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHMELOVÁ, Kateřina. Komunikační mix ve vybrané organizaci. Uherské Hradiště, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management
Práce na příbuzné téma
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY
Magdalena Hanáková -
Návrh Public Relations pro společnost ŠKODA PARS a.s. (skupina ŠKODA GROUP)
Zdeněk Šlésinger -
Podpora projektu ve smyslu Public relations
Vítězslav Jiroš -
Souvislost public relations a fundraisingu u neziskových organizací
Alena Zdvihalová -
Public relations jako hlavní metoda podpory fundraisingu neziskových organizací
Veronika Dávidová -
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc