Komparace obchodních společností využívajících multi-level marketing – Adéla VRTÍLKOVÁ
Adéla VRTÍLKOVÁ
Bakalářská práce
Komparace obchodních společností využívajících multi-level marketing
The comparing of the (trading) company making use of the multi-level marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce vysvětluje pojem multi-level marketing a zjišťuje, jak funguje prakticky ve společnosti Avon a Oriflame. Popisuje historii tohoto systému a vysvětluje, proč bývá často zaměňován s nelegálním pyramidovým prodejem a jaký je mezi nimi rozdíl. V práci se snažím jednoduše znázornit systém multi-level a poskytnout lehčí představu o jeho fungování. Mým zájmem je zjistit, proč je systém …víceAbstract:
This bachelor thesis explains the idea of multi-level marketing. It figures out how the system works practically in the Avon and Oriflame companies. Thesis describes the history of the system and explains why it is often confused with illegal pyramid selling. It describes the difference between the pyramid selling and this system. The aim of this bachelor thesis is to present the multi-level system …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2010
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2011
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VRTÍLKOVÁ, Adéla. \textit{Komparace obchodních společností využívajících multi-level marketing}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/jj98fg/.
Jak správně citovat práci
VRTÍLKOVÁ, Adéla. Komparace obchodních společností využívajících multi-level marketing. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 11. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vztahu příjmu cílového segmentu a efektivity přímého prodeje na trhu vzdělávacích materiálů
Filip Kasal -
Projekt přímého prodeje doplňků stravy DODOMU
Veronika Cichá -
Identifikace postojů spotřebitelů k firmám využívajícím multi-level marketing
Zuzana Ptáčková -
Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností
Adriana OBOŇOVÁ -
Systém odměňování v multi-level marketingu
Tomáš Beneš -
Multi-level marketing v společnosti AVON
Simona Kováčová -
Etika v propagaci multi-level marketingu na sociálních sítí
Michal Plochý -
Multi level marketing společnosti Oriflame
Petra Radilová