Bc. Lucie POLÁKOVÁ

Bakalářská práce

PR strategie společnosti Stabucks

Starbucks PR strategy
Anotace:
Práce aplikuje teoretické poznatky z oblasti public relations do praxe. Zabývá se světem obchodu a marketingu, v mém případě se nesoustředí na profit, nýbrž prioritou číslo jedna je orientace na zákazníka. Vypovídá o důležitosti společenské odpovědnosti firmy, která je důležitou podstatou podnikání. Společnost Starbucks vytváří novou kulturu, nový životní styl, který se odvíjí od prvků jedinečné korporátní …více
Abstract:
My work is applying theoretical base knowledge to practical use. It shows business and marketing world, in my case the priority is not the profit but customer orientation. It speaks about added values of corporate social responsibility programme. Starbucks corporation makes new culture, new life style which comes from unique elements of corporate identity. Company has carefully worked out PR activities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2009
Identifikátor: 10528

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Václav Svoboda

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POLÁKOVÁ, Lucie. PR strategie společnosti Stabucks. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.