Fenomén strachu jako pedagogický problém – Bc. Markéta Kubínová
Bc. Markéta Kubínová
Diplomová práce
Fenomén strachu jako pedagogický problém
Fear phenomenon as a pedagogical problem
Anotace:
Cílem této diplomové práce je porozumět strachu jako pedagogickému problému minulosti, a zmapovat jeho pozitivní využití v dosavadní praxi výchovy a vzdělávání. Teoretická část je členěna do čtyř kapitol. První kapitola seznamuje čtenáře se základními pojmy. Druhá kapitola pojednává o tom, jak byly strach a úzkost pojímány v průběhu historie. Třetí kapitola věnuje pozornost československému školství …víceAbstract:
The aim of this thesis is to understand fear as a pedagogical problem of the past and to map its positive use in current education. Theoretical part is divided into four chapters. First chapter makes the reader familiar with basic terminology. Second chapter discusses usage of fear and anxiety in history. Third chapter focuses on the description of Czechoslovak education in the era of normalization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Karel Rýdl, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kubínová, Markéta. Fenomén strachu jako pedagogický problém. Pardubice, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Resocializační pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Deprese a úzkost u žáků mladšího školního věku: Možnosti intervence
Daniela SAKREIDOVÁ -
Úzkost žáků střední odborné školy
Lucie Fučíková