Tomáš Okřina

Bakalářská práce

Sociální sítě jako sociálně-pedagogický fenomén postmoderní společnosti

Social networking as a social-pedagogical phenomenon of postmodern society
Anotace:
Způsob, jakým každodenně zasahují internetové sociální sítě do naších životů, se jejich vývojem za několik posledních let výrazně změnil. Se stoupající dostupností internetu a klesající tržní cenou komunikačních prostředků, došlo k rapidnímu nárůstu počtu uživatelů těchto sítí. Společně s vytvářením virtuálního světa uvnitř nekonečného kyberprostoru se začaly vyvíjet novodobé patologie související …více
Abstract:
The way Internet-based social networks daily influence our lives has changed significantly over the past few years, particularly due the these networks' evolution. The Internet has become more available and the market price of communication means has dropped. That led to a rapid increase in the number of social network users. Together with the creation of a virtual world within the infinite cyber space …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zveřejnit od: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Okřina, Tomáš. Sociální sítě jako sociálně-pedagogický fenomén postmoderní společnosti. Brno, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika