Eliška Filipiová
Bakalářská práce
Marketingový mix piva Rebelka
Beer Rebelka Marketing Mix
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je hledání inovací a doporučení pro Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod, a.s. v oblasti marketingového mixu v souladu s novými trendy marketingu. Teoretická část se zaměří na současnou podobu marketingového mixu a marketingového výzkumu. Praktická část nejprve představí zkoumanou firmu a její marketingový mix. Vlastní doporučení (inovativní řešení) budou vycházet z vlastního …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.