Eliška Filipiová

Bakalářská práce

Marketingový mix piva Rebelka

Beer Rebelka Marketing Mix
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je hledání inovací a doporučení pro Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod, a.s. v oblasti marketingového mixu v souladu s novými trendy marketingu. Teoretická část se zaměří na současnou podobu marketingového mixu a marketingového výzkumu. Praktická část nejprve představí zkoumanou firmu a její marketingový mix. Vlastní doporučení (inovativní řešení) budou vycházet z vlastního …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.