Analýza prodeje a jeho marketingová komunikace – Markéta Kolisková
Markéta Kolisková
Bakalářská práce
Analýza prodeje a jeho marketingová komunikace
Sales Analysis and Marketing Communications
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou prodeje ojetých automobilů a jeho marketingovou komunikací. V bakalářské práci je uveden vývoj prodeje automobilů za poslední čtyři roky a způsob jejich financování. Byla provedena doporučení, jak zlepšovat nejen podporu prodeje, ale i ostatní nástroje komunikace.Cílem této práce je vyhodnotit stávající stav a doporučit vhodné prostředky, které povedou ke zvýšení …víceAbstract:
This thesis analyzes the sales of used cars and its marketing communications. The work is the trend in car sales over the past four years and how they are financed. It was made recommendations on how to improve not only boost sales, but other communication tools.The aim of this study is to evaluate the current situation and to recommend appropriate means, in order to increase the profitability of sales …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Ivan Jáč, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk
Název
Vložil
Vloženo
Práva